Založenie call centra

Jedným z riešení, ktoré u nás nájdete, je komplexné založenie call centra. Môže ísť o bežné call centrum, komunikačné centrum, prípadne riešenie v podobe efektívnosti recepcie či akéhokoľvek pracoviska, ktoré nutne potrebuje telefonovať.

Nielen pre veľké firmy, ale pre každého, kto má telefón

Založenie call centra nie je len pre veľké firmy a podniky. Naše riešenie je pre každého, kto má telefón a potrebuje zefektívniť svoju prácu. Pre každého, kto sa chce naučiť predávať po telefóne, alebo chce naplno využiť silu efektívnej telefonickej komunikácie.

Komplexnosť našich služieb je zhrnutá v prehľade krokov na založenie call centra krok po kroku.

  • Založíme vám na mieru kompletné call centrum od A po Z - vieme, čo to obnáša
  • Zabezpečíme a nastavíme technické riešenie a digitálnu ústredňu
  • Nastavíme kompletný monitoring aktivity, nahrávanie hovorov a ďalšie potrebné riešenia
  • Vašimi zamestnancami môže byť ktokoľvek na svete, môže telefonovať odkiaľkoľvek na svete, stačí mu kvalitné pripojenie na internet
  • Vykonáme za vás nábor operátorov, zamestnancov, vedúcich pracovníkov
  • Nastavíme call scripty, argumentácie, zaškolíme operátorov
  • Spolu budeme vyhodnocovať úspešnosť hovorov vašich operátorov

Ponúkame vám kompletné služby. Teda nielen samotné založenie call centra, ale aj zaškolenie vybraných operátorov, prípravu call skriptov aj vyhodnocovanie úspešnosti hovorov vašich operátorov. Takúto komplexnú službu na Slovensku len tak nenájdete.

Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie

Riešenia, ktoré ponúkame, nemusia byť drahé. Pripravíme vám riešenia na mieru, či už pôjde o pasívny telemarketing, alebo aj aktívny telemarketing s úlohou predaja. Efektívne vám nastavíme všetky procesy a monitoring.

Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie - je skvelým spôsobom, ako dosiahnuť zaujímavý zisk z predaja.

Referencie

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné