Google Ads 1

PPC reklama pre začiatočníkov

98% spokojných účastníkov

Termín a cena kurzu

Rozsah kurzu
Jeden deň

Forma kurzu
prezenčný kurz, online živý kurz

15 účastníkov
max. počet pre živé aj online kurzy

Cena prezenčného kurzu
129 EUR s DPH

Cena živého online kurzu
99 EUR s DPH

Certifikát ku kurzu
pre každého účastníka

Garancia spokojnosti

Ručíme vám za maximálnu spokojnosť za poskytnuté služby. Garantujeme vám vrátenie peňazí.

Roman Hruška Profital

Lektor:
Ing. Roman Hruška, LL.M., PhD., MBA

Parametre kurzu

PPC reklama patrí k najefektívnejším spôsobom reklamy na internete. Je pomerne lacná, cielená, flexibilná a dobre merateľná. PPC reklamu využijú ako veľké firmy, tak aj malé a stredné podniky či živnostníci. Jedným z najrozšírenejších PPC systémov je práve Google Adwords.

Znalosť Google Adwords je nevyhnutnosťou pre každého, kto chce v online prostredí profitovať a rásť.

Čo sa naučíte?

  • Ako funguje reklama Google Adwords
  • Ako sa dostať na prvé miesto v Google vyhľadávaní
  • Ako správne vypracovať analýzu kľúčových slov
  • Ako odhadnúť, koľko vás bude reklama stáť a ako pracovať efektívne s rozpočtom (princíp získaj čo najviac za čo najmenej peňazí)
  • Ako zistiť, či vaše produkty niekto hľadá, prípadne čo robiť, ak ich nehľadá
  • Budete schopní samostatne vytvoriť reklamu vo vyhľadávaní
  • Vybudujete si pevný základ pre ďalšie vzdelávanie, pokročilé stratégie a pokročilé nastavenia reklamy vo vyhľadávaní

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený pre začiatočníkov bez skúseností s PPC reklamou a tým, ktorí by sa v základnej PPC problematike radi lepšie zorientovali. Skúsenosť ukazuje, že začať od začiatku, zopakovať si základy a následne postúpiť do kurzu pre pokročilejších prináša účastníkom najmenej prešľapov, najlepšie výsledky.

Forma kurzu

Kurz je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. Teoretickú časť vypĺňajú ukážky, na základe ktorých sa dozviete o fungovaní PPC systémov a Google Adwords. V praktickej časti aplikujete nadobudnutú teóriu a pod dôsledným vedením si vytvoríte svoj vlastný účet aj prvú úspešnú reklamnú kampaň.

O lektorovi
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA je špecialistom na online marketing a na obchodné a marketingové stratégie. Pôsobil ako obchodný zástupca, telefonický predajca, stále sa aktívne venuje PPC reklame a online marketingu. Rovnako pôsobil aj vo vrcholových manažérskych pozíciách v oblasti automobilového priemyslu a v oblasti CALL CENTIER. Od roku 2012 aktívne podniká, venuje sa hlavne online marketingu, obchodnej a marketingovej konzultačnej činnosti, PPC reklame a popritom sa venuje lektorskej činnosti. Pôsobil tiež ako externý lektor spoločnosti IT LEARNING SLOVAKIA so zameraním na Google Adwords.

Aktuálne termíny a registrácia

Google Ads začiatočník Živý online kurz 25.4.2022 Roman Hruška
Google Ads začiatočník Živý online kurz 23.5.2022 Roman Hruška

     


     

    Referencie

    Nemám čo vytknúť. Tema výborné podchytené. Prednasajuci rozprava putavo a k teme. Vela novych poznatkov. Určite odporúčam

    Anita P. | 17.2.2020

     

    vsetko super, pristup lektora vynikajuci, len sa mi zdal byt pomalsi internet... odbornik z praxe, vie co chce povedat, dobra osnova vyucby, jasne formulovanie. pre mna velky prinos. dakujem velka spokojnost

    Dana H. | 18.2.2020

    Pocity su vyborne, super prostredie a este lepsi lektor:) Nemam co vytknut uz sa tesim na dalsi kurz. Lektor bol na jednicku 🙂 mily, zabavny a hlavne som sa od neho vela naucil. Neni co vytknut. Prostredie super a obcerstvenie tiez.

    Marko V. | 4.3.2020

    Veľmi dobre štrukturovaný kurz, čo sa týka teórie a praktických príkladov. Pre mňa veľmi prínosné. Veľká spokojnosť s kurzom. Lektor má veľa praktických skúseností v danej oblasti.

    Silvia G. | 28.7.2020

    Zdroj: IT LEARNING SLOVAKIA 

    Najnovšie články

    Analýza kľúčových slov

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

    Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

    Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

    Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

    Koľko stojí reklama na Youtube?

    Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

    Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

    Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

    5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné