Optimalizácia existujúcich
reklamných účtov

Máte reklamný účet Google Ads, no zdá sa vám, že míňate na reklamu akosi priveľa bez želaného výsledku. Prípadne ste prebrali reklamný účet od agentúry a neviete čo s ním. Stáva sa...
Vysvetlíme vám jeho fungovanie, uvedieme do problematiky, pomôžeme vám s jeho optimalizáciou.

Zaškolíme vás aj vám poradíme

A ak budete chcieť o internetovej reklame vedieť viac do podrobností, ponúkneme vám doplnkové kurzy či školenia určené pre pokročilejších marketérov. V prípade, že ste úplný začiatočník, vybrané kurzy sú aj pre úplných začiatočníkov. Pozrite si aktuálnu ponuku kurzov.

Chcete radšej čosi individuálne, na mieru? Dohoda možná 🙂
Takto pracujeme napríklad pri optimalizácii existujúcich reklamných účtov:

  • Stretneme sa, porozprávame, zistíme vašu predstavu, čo podľa vás vo vašom účte funguje a čo nie
  • Pozrieme sa na vaše reklamné účty
  • Vyberieme z nich to dobré a navrhneme vám optimalizáciu
  • Ak to uvítate, navrhneme aj iné alternatívne možnosti propagácie
  • Zrealizujeme optimalizáciu a spoločne vyhodnotíme výsledky

Nie vždy je problém v účte, pozrieme sa na váš web komplexne

Optimalizácia vašich reklamných účtov nemusí byť len o samotnom účte. Pozrieme sa aj na vašu webovú stránku, celý proces od objednania produktu až po jeho doručenie zákazníkovi, tiež na to, ako využívate rôzne spôsoby internetovej reklamy a podobne. Aj preto optimalizácia vďaka pohľadu "zvonku "prináša hneď niekoľko pozitív.

 Aké konkrétne výsledky vám prinesie optimalizácia účtu?

  • Istotu, že je všetko správne, nie vždy je totiž problém iba v reklamnom účte
  • Zvýšenie alebo zachovanie zisku za rovnaké alebo nižšie náklady
  • Presnejšie cielenie reklamy
  • Ďalšie návrhy na propagáciu vašich produktov alebo služieb
  • Návrh nových stratégií
  • Lepšie pozície v rámci Google vyhľadávania
  • Viac konverzií
  • Menej práce s reklamným účtom
  • Efektívnejšie nastavenie

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné