Call centrá – telefonický predaj

V oblasti telefonického predaja nájdete u nás kompletné služby. Zabezpečíme technické riešenie, nahrávanie a monitoring hovorov, reportovanie a ďalšie potrebné technické riešenia. Vypracujeme vám call scripty na mieru a argumentácie, zabezpečíme školenie, systém hodnotenia a kvality, tiež výber a hodnotenie predajcov, prípadne ďalšie potrebné služby.

Pre koho je call centrum

V oblasti call centier máme na vlastných skúsenostiach absolvované pozície operátora, vedúceho tímu až po riaditeľa viacerých call centier - naozaj od A po Z.
Naše služby môže využiť bežný obchodník s jednou telefonistkou, podnik s recepciou, sekretárkou, ale aj veľké call centrum. Poznáme a vieme poskytnúť všetko - od hľadania vhodného priestoru a nákupu vhodného nábytku, cez nábor operátorov, nábor teamleadrov, tvorbu bonusových systémov, až po tvorbu argumentácie a call scriptov. Samozrejmosťou je školenie a hodnotenie operátorov, až po finálne vyhodnotenie telefonického predaja alebo kampane.

Predaj cez call centrum a plánovanie

Call centrum neznamená len veľké komunikačné centrum. Rovnaké služby, nastavenia a procesy môžu byť efektívne využité aj na obyčajnej recepcii. Stačí vybrať vhodného človeka, nastaviť komunikačný manuál a proces.
Dokonale rozumieme týmto procesom i technickému zabezpečeniu malých i veľkých moderných call centier. Skúsenosti s aktívnym, ale aj pasívnym call marketingom máme rozsiahle, pokrývajú prakticky všetky oblasti.

Call centrum nie je len o vytáčaní, ale aj o prijímaní hovorov

Ako podnikateľ potrebujete mať kontrolu nad hovormi, aktivitou zamestnanca na recepcii (resp. na príjme objednávok)? Zaujíma vás kvalita poskytovaných informácií volajúcim? Aj na obyčajnú recepciu je možné nastaviť nahrávanie hovorov, alebo reportovanie činností automatizovaným spôsobom. 

Zoznámime vás s technologickými možnosťami moderných call centier - ako využívať ich moderné vybavenie, ale aj to, aké nároky a očakávania mať na reprezentatívne vystupovanie operátora.

Call centrum stratégia

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné