Priamy predaj zákazníkovi

Výber a školenie obchodníkov - dva základné kamene úspešného predaja. Mať vlastných či externých obchodníkov? Tieto otázky vás nemusia trápiť, ak sa rozhodnete pre spoluprácu s nami v tejto oblasti. Bohaté skúsenosti s nimi ako aj prípravu na obchodné rokovanie, zastupovanie na rokovaniach, prípadne vypracovanie obchodnej stratégie... to všetko máme pre vás pod jednou strechou.

Viete sa pred ľuďmi predať?

Kedy naposledy vás v obchodnom dome, pred poštou, alebo len tak na námestí zastavil nejaký predajca? Čo vám ponúkal? Nový paušál, parfémy, alebo stieracie žreby? Pravdepodobne si to ani nepamätáte. Buď ste ho odignorovali, alebo ste ho odmietli. Pritom mohol mať pre vás riešenie, ktoré ste deň predtým nevedeli nájsť na internete...

Predaj produktov
a služieb

Pre mnohých je online marketing jediný nástroj, ktorému sú ochotní venovať svoju energiu, čas a financie. Neuvedomujú si, že možno práve ich produkty a služby sú určené nielen pre inú cieľovú skupinu, ale najmä pre inú reklamnú skupinu. U nás nájdete nielen poradenstvo v prípade, že vám predaj nejde podľa predstáv. Ukážeme vám, ako priamo predať vaše produkty a služby v prípade, že nie sú vhodné na predaj cez iné komunikačné kanály.

Budeme spoločne chodiť po domoch a klopať?

Nie, takto nevyzerá priamy predaj. Málokto vie, že priamy predaj je určený primárne pre B2B segment, hoci máme skúsenosti aj s predajom produktov a služieb konečnému spotrebiteľovi.

Jedným zo spôsobov priameho predaja je absolvovanie vopred dohodnutého stretnutia so zákazníkom, obchodným partnerom alebo potenciálnym klientom, ktorému predstavíme vašu ponuku.

Priamy predaj má veľa spoločného s lobbingom a obchodným rokovaním. Chcete sa zoznámiť s metódami priameho predaja a vedieť ako presvedčiť zákazníka o kvalite vašich produktov alebo služieb?

Predávajte ako majstri remesla na burze

Ukážeme vám, že predaj ako z filmu nie je žiadne sci-fi. Prejdeme si metódy predaja a vy ich uvediete do praxe, nadviažeme dlhodobú spoluprácu, alebo sa pustíme priamo do predaja spoločnými silami.
S individuálnym prístupom z našej strany môžete očakávať len tie najlepšie výsledky.

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné