Priamy predaj zákazníkovi

Výber a školenie obchodníkov - dva základné kamene úspešného predaja. Mať vlastných či externých obchodníkov? Tieto otázky vás nemusia trápiť, ak sa rozhodnete pre spoluprácu s nami v tejto oblasti. Bohaté skúsenosti s nimi ako aj prípravu na obchodné rokovanie, zastupovanie na rokovaniach, prípadne vypracovanie obchodnej stratégie... to všetko máme pre vás pod jednou strechou.

Viete sa pred ľuďmi predať?

Kedy naposledy vás v obchodnom dome, pred poštou, alebo len tak na námestí zastavil nejaký predajca? Čo vám ponúkal? Nový paušál, parfémy, alebo stieracie žreby? Pravdepodobne si to ani nepamätáte. Buď ste ho odignorovali, alebo ste ho odmietli. Pritom mohol mať pre vás riešenie, ktoré ste deň predtým nevedeli nájsť na internete...

Predaj produktov
a služieb

Pre mnohých je online marketing jediný nástroj, ktorému sú ochotní venovať svoju energiu, čas a financie. Neuvedomujú si, že možno práve ich produkty a služby sú určené nielen pre inú cieľovú skupinu, ale najmä pre inú reklamnú skupinu. U nás nájdete nielen poradenstvo v prípade, že vám predaj nejde podľa predstáv. Ukážeme vám, ako priamo predať vaše produkty a služby v prípade, že nie sú vhodné na predaj cez iné komunikačné kanály.

Budeme spoločne chodiť po domoch a klopať?

Nie, takto nevyzerá priamy predaj. Málokto vie, že priamy predaj je určený primárne pre B2B segment, hoci máme skúsenosti aj s predajom produktov a služieb konečnému spotrebiteľovi.

Jedným zo spôsobov priameho predaja je absolvovanie vopred dohodnutého stretnutia so zákazníkom, obchodným partnerom alebo potenciálnym klientom, ktorému predstavíme vašu ponuku.

Priamy predaj má veľa spoločného s lobbingom a obchodným rokovaním. Chcete sa zoznámiť s metódami priameho predaja a vedieť ako presvedčiť zákazníka o kvalite vašich produktov alebo služieb?

Predávajte ako majstri remesla na burze

Ukážeme vám, že predaj ako z filmu nie je žiadne sci-fi. Prejdeme si metódy predaja a vy ich uvediete do praxe, nadviažeme dlhodobú spoluprácu, alebo sa pustíme priamo do predaja spoločnými silami.
S individuálnym prístupom z našej strany môžete očakávať len tie najlepšie výsledky.

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné