Marketingové stratégie a plány

Ako vám môžeme pomôcť? Môžete sa snažiť dopracovať k výsledkom "hurá" systémom, metódou pokus-omyl, alebo premyslenou stratégiou. Kým prvé dve zaručujú výsledky viac-menej náhodné, posledná ponúka techniky overené viac než dvoma tisícročiami.

Funkčná marketingová stratégia podniku je viac ako online marketing

Vaša budúca stratégia je odrazom minulosti a plánom budúcnosti. V rámci procesu plánovania využívame vaše historické dáta, ktoré zbierame, analyzujeme a triedime podľa rôznych kritérií.

V rámci ďalšieho zberu dát potrebných pre efektívne nastavenie marketingovej stratégie sme pripravení realizovať jednoduchý, ale aj zložitejší marketingový výskum a spraviť jeho vyhodnotenie v závislosti od potrieb klienta.

Sme odborníci na strategické plánovanie

Naši odborníci majú dostatočné praktické skúsenosti vychádzajúce z odborných vedomostí, aby boli schopní navrhnúť strategický plán vo forme strategického dokumentu. Ten zohľadňuje reálne údaje, hodnotí silné a slabé stránky podniku, všíma si príležitosti a ohrozenia, ktoré vývoj trhu v odvetví i globálne prináša.

Využívame overené postupy

Dobrý strategický plán staviame na poznatkoch a overených konceptoch strategického myslenia a plánovania doma aj v zahraničí. Používame napríklad systémový rámec štyroch opatrení, analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia, analýzu subjektov konkurenčného prostredia, analýzu funkčných oblastí, analýzu 7S, analýzu interných faktorov podľa koncepcie 7P, analýzu oborového prostredia podľa  Porterovho modelu, SWOT analýzu a  podobne.

Rozsah a náročnosť (i forma) závisia na vzájomnej dohode. Ak jednotlivým analýzam nerozumiete, nevadí. Zrozumiteľnú verziu celkového strategického plánu obdržíte v písomnej podobe a budete sa k nej vedieť kedykoľvek vrátiť.

Bude stačiť online marketingová stratégia?

Správne a efektívne nastavená online marketingová stratégia obsahuje a rieši bežné otázky marketingu - definícia cieľovej skupiny, obsah, ktorý pre ňu tvoríme a cesty, ktorými potenciálnych návštevníkov oslovíme, aby sme v nich vyvolali záujem o návštevu web-stránky. Keď je spôsob oslovenia a obsah pre cieľovú skupinu zaujímavý, uvažujeme ako ich znova osloviť, aby zopakovali svoje aktivity v podobe klikania, objednávok a pod.
Možností prvotného oslovenia je mnoho. Od priamej návštevy, cez optimalizované organické vyhľadávanie, PPC reklamy, sociálne siete, PR a podobne. Týmto termínom nemusíte detailne rozumieť. My im rozumieme a navrhneme ich tak, aby vám prinášali očakávaný efekt. Navrhneme aj ich prepojenie s offline stratégiou, ktorá je pre úspech potrebná.

  • Správne nastavená stratégia pokrýva optimum marketingových kanálov
  • Dobrý plán ukazuje tiež ako nastaviť obsah pre konkrétne kanály
  • Efektívna stratégia prerozdeľuje rozpočet a obsah všade, kde sa môže nachádzať cieľová skupina
  • Ziskový marketing uvažuje mimo hraníc nákupu a snaží sa cieľovú skupinu osloviť v rôznych fázach myslenia počas nákupného cyklu

Online marketingová stratégia môže významne pomôcť podniku k úspechu. Na to, aby ste tento proces efektívne zvládli, potrebujete stratéga, ktorý vidí možnosti a potreby trhu ako aj možnosti a potreby podniku. Navrhnutá stratégia by mala pokryť vhodné kanály tak, aby netrpel podnikový rozpočet. Avšak hlavne - jeho pohľad by mal siahať ďaleko za jednotlivé kanály.

Využite služby Profitalu. Okrem špecialistov na jednotlivé kanály máme aj stratégov z presahom za hranice online marketingovej stratégie.

3542817

Stratégia na mieru

Každý podnik by mal mať stratégiu. Potrebu strategického plánovania ešte viac ukázala pandémia. Bez ohľadu na to, či ste malý podnikateľ, alebo väčšia firma, strategický plán je cenovo dostupný pre každého. Množstvo údajov a informácií je možné získať lacným, alebo automatizovaným spôsobom. Naplánujte spolu s nami vašu budúcnosť a získajte náskok pred konkurenciou. Pripravte sa na ohrozenia a identifikujme spolu príležitosti na váš rast.

Referencie

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak

Výber správnych kľúčových slov pre reklamu vo vyhľadávaní Google Ads (Adwords), či iné PPC systémy je stále horúcou témou. Existuje mnoho známych spôsobov a tipov ako nájsť a overiť správne kľúčové slová. V tomto článku sa na to pozrieme cez vedeckú štúdiu a trochu iným spôsobom ako je bežné. Nákupný úmysel kľúčového slova Inzerent musí dobré zvážiť takzvaný …

Analýza kľúčových slov pre Google Ads inak Čítať viac

Koľko-stojí-reklama-na-Youtube-Profital

Koľko stojí reklama na Youtube?

Cenník reklamy na Youtube, prípadne nejaká presná cena za reklamu neexistuje. Avšak, tento druh reklamy je jeden z najlacnejších. Cena je to posledné, čoho by ste sa mali pri Youtube reklame obávať. O tom, koľko vás bude reklama na Youtube stáť, rozhoduje mnoho parametrov. Náklady na produkciu videa Prvým parametrom ktorý by ste mali zvažovať, sú …

Koľko stojí reklama na Youtube? Čítať viac

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu

Stránku máte spustenú, no návštevnosť stagnuje? Nemusí byť problém v samotnom webe. Spísali sme pre vás päť tipov, ako návštevnosti vašej stránky pomôcť. Ak rozbiehate e-shop, alebo ponúkate služby či produkty prostredníctvom webovej stránky, jej návštevníci sú pre vás absolútnym základom. Čo však robiť, keď neprichádzajú? Máme pre vás päť účinných tipov, ako na vašu …

5 rád ako zvýšiť návštevnosť e-shopu Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné