Marketingové stratégie a plány

Ako vám môžeme pomôcť? Môžete sa snažiť dopracovať k výsledkom "hurá" systémom, metódou pokus-omyl, alebo premyslenou stratégiou. Kým prvé dve zaručujú výsledky viac-menej náhodné, posledná ponúka techniky overené viac než dvoma tisícročiami.

Funkčná marketingová stratégia podniku je viac ako online marketing

Vaša budúca stratégia je odrazom minulosti a plánom budúcnosti. V rámci procesu plánovania využívame vaše historické dáta, ktoré zbierame, analyzujeme a triedime podľa rôznych kritérií.

V rámci ďalšieho zberu dát potrebných pre efektívne nastavenie marketingovej stratégie sme pripravení realizovať jednoduchý, ale aj zložitejší marketingový výskum a spraviť jeho vyhodnotenie v závislosti od potrieb klienta.

Sme odborníci na strategické plánovanie

Naši odborníci majú dostatočné praktické skúsenosti vychádzajúce z odborných vedomostí, aby boli schopní navrhnúť strategický plán vo forme strategického dokumentu. Ten zohľadňuje reálne údaje, hodnotí silné a slabé stránky podniku, všíma si príležitosti a ohrozenia, ktoré vývoj trhu v odvetví i globálne prináša.

Využívame overené postupy

Dobrý strategický plán staviame na poznatkoch a overených konceptoch strategického myslenia a plánovania doma aj v zahraničí. Používame napríklad systémový rámec štyroch opatrení, analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia, analýzu subjektov konkurenčného prostredia, analýzu funkčných oblastí, analýzu 7S, analýzu interných faktorov podľa koncepcie 7P, analýzu oborového prostredia podľa  Porterovho modelu, SWOT analýzu a  podobne.

Rozsah a náročnosť (i forma) závisia na vzájomnej dohode. Ak jednotlivým analýzam nerozumiete, nevadí. Zrozumiteľnú verziu celkového strategického plánu obdržíte v písomnej podobe a budete sa k nej vedieť kedykoľvek vrátiť.

Bude stačiť online marketingová stratégia?

Správne a efektívne nastavená online marketingová stratégia obsahuje a rieši bežné otázky marketingu - definícia cieľovej skupiny, obsah, ktorý pre ňu tvoríme a cesty, ktorými potenciálnych návštevníkov oslovíme, aby sme v nich vyvolali záujem o návštevu web-stránky. Keď je spôsob oslovenia a obsah pre cieľovú skupinu zaujímavý, uvažujeme ako ich znova osloviť, aby zopakovali svoje aktivity v podobe klikania, objednávok a pod.
Možností prvotného oslovenia je mnoho. Od priamej návštevy, cez optimalizované organické vyhľadávanie, PPC reklamy, sociálne siete, PR a podobne. Týmto termínom nemusíte detailne rozumieť. My im rozumieme a navrhneme ich tak, aby vám prinášali očakávaný efekt. Navrhneme aj ich prepojenie s offline stratégiou, ktorá je pre úspech potrebná.

  • Správne nastavená stratégia pokrýva optimum marketingových kanálov
  • Dobrý plán ukazuje tiež ako nastaviť obsah pre konkrétne kanály
  • Efektívna stratégia prerozdeľuje rozpočet a obsah všade, kde sa môže nachádzať cieľová skupina
  • Ziskový marketing uvažuje mimo hraníc nákupu a snaží sa cieľovú skupinu osloviť v rôznych fázach myslenia počas nákupného cyklu

Online marketingová stratégia môže významne pomôcť podniku k úspechu. Na to, aby ste tento proces efektívne zvládli, potrebujete stratéga, ktorý vidí možnosti a potreby trhu ako aj možnosti a potreby podniku. Navrhnutá stratégia by mala pokryť vhodné kanály tak, aby netrpel podnikový rozpočet. Avšak hlavne - jeho pohľad by mal siahať ďaleko za jednotlivé kanály.

Využite služby Profitalu. Okrem špecialistov na jednotlivé kanály máme aj stratégov z presahom za hranice online marketingovej stratégie.

3542817

Stratégia na mieru

Každý podnik by mal mať stratégiu. Potrebu strategického plánovania ešte viac ukázala pandémia. Bez ohľadu na to, či ste malý podnikateľ, alebo väčšia firma, strategický plán je cenovo dostupný pre každého. Množstvo údajov a informácií je možné získať lacným, alebo automatizovaným spôsobom. Naplánujte spolu s nami vašu budúcnosť a získajte náskok pred konkurenciou. Pripravte sa na ohrozenia a identifikujme spolu príležitosti na váš rast.

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné