Založenie call centra

Jedným z riešení, ktoré u nás nájdete, je komplexné založenie call centra. Môže ísť o bežné call centrum, komunikačné centrum, prípadne riešenie v podobe efektívnosti recepcie či akéhokoľvek pracoviska, ktoré nutne potrebuje telefonovať.

Nielen pre veľké firmy, ale pre každého, kto má telefón

Založenie call centra nie je len pre veľké firmy a podniky. Naše riešenie je pre každého, kto má telefón a potrebuje zefektívniť svoju prácu. Pre každého, kto sa chce naučiť predávať po telefóne, alebo chce naplno využiť silu efektívnej telefonickej komunikácie.

Komplexnosť našich služieb je zhrnutá v prehľade krokov na založenie call centra krok po kroku.

  • Založíme vám na mieru kompletné call centrum od A po Z - vieme, čo to obnáša
  • Zabezpečíme a nastavíme technické riešenie a digitálnu ústredňu
  • Nastavíme kompletný monitoring aktivity, nahrávanie hovorov a ďalšie potrebné riešenia
  • Vašimi zamestnancami môže byť ktokoľvek na svete, môže telefonovať odkiaľkoľvek na svete, stačí mu kvalitné pripojenie na internet
  • Vykonáme za vás nábor operátorov, zamestnancov, vedúcich pracovníkov
  • Nastavíme call scripty, argumentácie, zaškolíme operátorov
  • Spolu budeme vyhodnocovať úspešnosť hovorov vašich operátorov

Ponúkame vám kompletné služby. Teda nielen samotné založenie call centra, ale aj zaškolenie vybraných operátorov, prípravu call skriptov aj vyhodnocovanie úspešnosti hovorov vašich operátorov. Takúto komplexnú službu na Slovensku len tak nenájdete.

Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie

Riešenia, ktoré ponúkame, nemusia byť drahé. Pripravíme vám riešenia na mieru, či už pôjde o pasívny telemarketing, alebo aj aktívny telemarketing s úlohou predaja. Efektívne vám nastavíme všetky procesy a monitoring.

Nepodceňujte silu telefonickej komunikácie - je skvelým spôsobom, ako dosiahnuť zaujímavý zisk z predaja.

Referencie

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné