Zvýšenie povedomia o značke

Majitelia a správcovia značiek túžia po tom, aby práve tá ich mala medzi spotrebiteľmi vybudované silné povedomie. Aby zákazníci sami prišli na ich web aj bez priameho oslovovania prostredníctvom rôznych foriem reklamy.
Chcete, aby prišli k vám preto, že vás poznajú a majú s vami vybudovanú pozitívnu skúsenosť? Pri logu či mene vašej značky sa im automaticky vybavia vaše produkty a vedeli, čo od vás môžu očakávať?

Staňte sa značkou, ktorú ľudia poznajú a majú radi

Budovanie značky má viacero štádií. Ďalší postup vždy závisí od toho, v ktorom z nich sa práve nachádzate. Ak ste nová značka, potrebujete nastaviť stratégiu, určiť ciele a smerovania, ako sa dostať do povedomia ľudí a stať sa v ich očiach hodnovernou značkou. Je to beh na dlhú trať, ktorá sa dá pri optimálnom nastavení absolvovať v priebehu roka-dvoch.

Ak ste značka, ktorá už na trhu nejaký ten čas pôsobí, no ľudia vás stále nepoznajú, potrebujete inú stratégiu, ako sa stať viditeľnými. Najmä však, ako vybudovať u ľudí pozitívnu skúsenosť a dôveru.

Ako budujeme povedomie o značke?

  • Využívame PPC kampane a SEO
  • Optimalizujeme váš web
  • Zatraktívnime vaše sociálne siete
  • Využívame YouTube reklamu
  • Navrhneme rôzne atraktívne formy reklamy a prezentácie

Silné povedomie o značke zvyšuje návštevnosť vašich webových stránok, a tým aj samotné predaje vašich produktov či služieb. Nie je nič ľahšie, ako tvoriť reklamu pre značku, ktorú ľudia poznajú, dôverujú jej a majú ju radi.
Staňte sa takou značkou aj vy.

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné