Zvýšenie lojality a spokojnosti zákazníkov

Budovanie spokojnosti a lojality zákazníkov nie vždy závisí len od kvality produktov, ktoré ponúkate. Hoci kvalita vašich produktov je rozhodujúca pre dobrú skúsenosť a viete, že zákazníci sú spokojní, nevracajú sa. Čo prispieva k tomu, aby sa ľudia k vašej značke vracali a aby svoju pozitívnu skúsenosť odovzdávali aj ďalej?

Budovanie lojality sa nikdy nekončí

Zapezpečenie lojality zákazníkov sa začína správne nastavenou stratégiou ...a nekončí nikdy. Pozdrav na meniny či občasný zľavový kupón nie sú jediné možnosti ako zabezpečiť, aby sa k vám zákazník vrátil.

Priestor na zlepšenie môže byť ako na vašom webe, tak aj v rýchlosti expedície vašich produktov, vo výbere kuriérskej spoločnosti, ale tiež napríklad aj v tom, kde sa nachádza vaša kamenná predajňa a ako ďaleko má k vám zákazník, či má kde zaparkovať a i.

Ako vyzerá proces analýzy a budovania lojality a spokojnosti:

  • Vytvoríme hĺbkovú analýzu vášho webu a značky
  • Nastavíme optimálnu stratégiu na budovanie lojality
  • Môžeme vykonať viacero prieskumov a testov (mystery shopping, telefonický prieskum, ASTRA analýzu a pod.) na zistenie skutkového stavu
  • Zmonitorujeme vašu konkurenciu (čo robí lepšie a horšie?)
  • Prehodnotíme spolu vašu cenotvorbu
  • Nastavíme vernostný program pre zákazníkov (po technickej aj obsahovej stránke)
  • Navrhneme automatizáciu procesov

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Najnovšie články

Propagácia-cez-Google-moja-firma-Profital

Propagácia kamennej prevádzky zdarma?

Ak vlastníte kamennú predajňu, prevádzku alebo iné miesto, kde vás môžu navštíviť vaši klienti, určite vás poteší správa, že ju môžete bezplatne propragovať v Google. Nepotrebujete webovú stránku ani e-shop, a predsa môžete podporiť povedomie o vašej prevádzke medzi potenciálnymi zákazníkmi. Ukážeme si, ako začať s nástrojom Google Moja Firma. Začnite s Google My Business …

Propagácia kamennej prevádzky zdarma? Čítať viac

Prečo-inzerovať-na-Facebooku

Vy ešte neinzerujete na Facebooku? 3 dôvody prečo ihneď začať

Na sociálnych sieťach strávia ľudia denne viac ako dve hodiny. Za ten čas vás mohli spoznať tisíce nových potenciálnych zákazníkov. Prečo začať s inzerovaním na Facebooku? Pozrime sa na niekoľko výhod. Podľa správy Global Web Index’s Social Media Trends 2019 strávi priemerný digitálny užívateľ na sociálnych sieťach a v rôznych chatovacích aplikáciách až 2 hodiny …

Vy ešte neinzerujete na Facebooku? 3 dôvody prečo ihneď začať Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné