Google Ads - PPC reklama

V oblasti reklamného systému Google Ads zakladáme nové účty, nastavujeme reklamné kampane a tvoríme reklamy. Potrebujete len konzultácie, kontrolu a optimalizáciu existujúcich účtov? Kurzy, alebo individuálne zaškolenia? V Profitale nájdete všetko, čo potrebujete - naše služby v oblasti PPC reklamy pokryjú všetky vaše potreby. Našim cieľom nie je len priniesť čo najviac objendávok (konverzií). Našim cieľom je priniesť čo najviac objednávok (konverzií) za čo najnižšiu cenu! Reklama v Google prináša najviac objednávok (konverzíí) zo všetkých reklamných kanálov.

K novým účtom pre nových klientov teraz ponúkame reklamný kredit v hodnote 350€ zdarma! Založenie a nastavenie účtu ponúkame už od 350€ a mesačnú správu reklamného účtu už od 150€. Je možné objednať aj jendorázové nastavenie bez správy účtu! Nový účet môžeme založiť aj v prípade, že už reklamný účet máte. 

Čo je PPC reklama?

Platená reklama PPC (Pay-Per-Click) je v preklade platba za klik. Reklama sa zobrazuje návštevníkom v internetových vyhľadávačoch na základe nimi vyhľadávaných výrazov. Zadávateľ reklamy platí len za kliknutia návštevníkov na jeho reklamu, nie za videnia, tie sú zadarmo.

Na Slovensku a vo veľkej časti sveta je najpoužívanejším vyhľadávacím systémom Google, na ktorý optimalizujeme všetky platené reklamy. V Českej republike je okrem Google reklamne využívaný vyhľadávač Seznam, na ruskom trhu vyhľadávač Yandex.

CTR acronym for click through rate. Internet campaign and marketing strategy. Advertising with banner on web page. Flat vector illustration

Niečo viac
o Google Ads

Google Ads je reklamný systém spoločnosti Google, ktorý umožňuje inzerentom vytvárať PPC reklamy. Platby je možné nastaviť napríklad za jednotlivé objednávky, odoslanie formulára, alebo inú požadovanú akciu. Hovoriť však o Google Ads len v zmysle reklamy platbou za klik je zavádzajúce. Tiež hovoriť o Google Ads len v súvislosti s reklamou vo vyhľadávaní je zavádzajúce.

Obsahová sieť Google je nemenej významná časť systému Google Ads, ktorá má prostredníctvom miliónov partnerských webov a vlastných webov Googlu (Gmail a YouTube) dosah na 90% používateľov internetu na celom svete. Aj na Slovensku. A našim klientom skvele funguje.

Reklamy Google na platformách

Google v skutočnosti využíva dve reklamné siete. Prvou je vyhľadávacia sieť. V nej sa umiestňuje spomínaná PPC reklama, ktorá sa zobrazuje návštevníkom na základe zadaného vyhľadávacieho výrazu do vyhľadávača Google.

Cez tú druhú - obsahovú sieť, v ktorej Google zobrazuje vaše produkty bližšie k potenciálnym zákazníkom bez toho, aby ich vyhľadávali - môžete nájsť a osloviť ľudí, ktorí vaše produkty nehľadajú. Ak ich vhodne oslovíte, rozšíria okruh vašich klientov. Sem patrí napríklad video-reklama na YouTube i Gmail. Súčasťou pokročilej inzercie vašich služieb v tejto sieti je aj remarketing oslovujúci tých, ktorí v minulosti navštívili váš web.
Chcete aj túto možnosť využiť?

45929

Prečo PPC reklama?

PPC reklama  je ako sniper – možno trochu kontroverzné prirovnanie, ale dosť presné. Ak je totiž reklama vytvorená a nastavená správne, číha ako ostreľovač, kým príde ten pravý zákazník. Čaká, až príde niekto, kto bude hľadať práve to, čo vy ponúkate. V dobrom nastavení bude dokonca ponúkať len to, čo zákazník hľadá.
Dobrou PPC reklamou oslovujete len takmer istých klientov. Neplatíte za reklamu pre tých, ktorí o váš produkt záujem nemajú.

Aké výhody a možnosti vám ponúka PPC reklama?

Platíte za návštevníka

Platíte len za výsledok. Napríklad za to, že niekto, koho reklama zaujme, príde na vašu stránku. To však nie je všetko - úlohou skutočného PPC špecialistu nie je "nahnať" čo najviac návštevníkov na vašu stránku, ale osloviť čo najviac naozaj potenciálnych zákazníkov.

Je cielená

Možností cielenia ponúka systém mnoho - lokalita, vek, jazyk, používané zariadenie, pohlavie a ďalšie. Cielenie platenej reklamy vám ponúka možnosti takmer dokonale zasiahnuť požadovanú cieľovú skupinu potenciálnych zákazníkov.

Kontrolovateľné výdaje

Zaplatíte len toľko, koľko chcete. Váš reklamný účet funguje ako peňaženka. Koľko určíte na výdaje, toľko naozaj miniete. Ani cent navyše. Keď sa rozhodnete rozpočet navýšiť, pridáte, keď znížiť, uberiete. Všetko sa rieši online a ihneď.

Je merateľná

Z reklamných kampaní získate podrobné údaje a štatistiky. Oproti ostatným možnostiam reklamy je výstup neporovnateľný. Viete, koľko ľudí videlo váš billboard? Koľko čítalo reklamu zo schránky? My vám ukážeme, koľko ľudí naozaj videlo váš banner i koľko naň kliklo.

Je flexibilná

PPC reklamu je možné kedykoľvek spustiť, zastaviť, zmeniť. Ak zmeníte ponuku služieb, vymyslíte novú akciu, alebo sa rozhodnete ušetriť peniaze z rozpočtu a využiť ich inde, operatívne vieme reklamu upraviť. To iné reklamné systémy spravidla neumožňujú.

Čo je dôležité pred spustením PPC reklamy?

Vypracovanie obchodnej a marketingovej stratégie, ktoré vám pomôžu dokonale pochopiť vaše podnikanie a potreby vašich zákazníkov. Bez jasného plánu sa efektívna reklama robí ťažko. Ak s niektorou stratégiou potrebujete pomôcť, sme vám k dispozícii. Prečítajte si viac o obchodnej stratégii a o marketingovej stratégii. V prípade, že máte vo veciach jasno, naplánujme reklamu, jej ciele, rozpočtové hranice,... a spustime ju. Reklama v rámci Google Ads cielene osloví vašich potenciálnych zákazníkov. Výsledky vás v dobrom prekvapia.

Príklady použití z praxe a možné riešenia

Čo vieme PPC reklamou dosiahnuť? Napríklad zvýšenie návštevnosti na webe, alebo je to spôsob ako zvýšiť predaj, ako zvýšiť povedomie o značke či firme, jej pomocou je možné ovplyvňovať i  lojalitu zákazníkov.
Môžete mať už svoje existujúce reklamné účty, ktoré je potrebné optimalizovať, pretože neprinášajú ovocie. V prípade potreby však vieme založiť nové účty. Navrhneme a nastavíme efektívne formy PPC a budeme spravovať váš reklamný účet. V dohodnutých intervaloch ho spolu vyhodnotíme a spravíme prípadné korekcie.

Referencie

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné