Reklama na Facebooku

Pri úvahách nad reklamou na Facebooku nestrácajte čas. Facebook žije, Facebook funguje. Aj v biznise.
Dobre pripravená obsahová stratégia vám umožní využiť jeho možnosti naplno. V prípade potreby vám vieme pomôcť s realizáciou, konkrétnou reklamou a efektívnym oslovením vašej cieľovej skupiny s merateľnými výsledkami.

Ako správne inzerovať na Facebooku?

Facebook robí populárnym predovšetkým obsah, ľudia, jednoduchosť a dôvera. Ľudia na Facebooku komunikujú, čítajú informácie, zdieľajú, lajkujú, pridávajú obsah a v neposlednom rade i nakupujú, ale... Či už chcete využívať Facebook ako reklamný kanál na podporu predajov, alebo ako kanál na priamy predaj, je potrebné vedieť ako na to.

Facebook-Fanúšikovia-Profital
thumb-up

Dobré meno na Facebooku?

Kvalitný obsah, organická návštevnosť a obľúbenosť kanálu je určite základ. Budovať meno či kanál na podporu predaja bez reklamy je možné, no stále ťažšie i na Facebooku. Z historického hľadiska sa neustále znižuje takzvaný organický dosah. Niečo za niečo. Výborná cieliteľnosť za platenú reklamu. Nechcete? Neplatené príspevky ukazuje Facebook používateľom čoraz menej. Čo platilo pred dvoma rokmi, už neplatí, dnes nie je dôležité, koľko máte fanúšikov, dôležité je, koľko máte aktívnych fanúšikov. Viete, čo vlastne chcete reklamou na FB dosiahnuť?

Vysoký počet fanúšikov neznamená úspech

Je pre vás honba za počtom fanúšikov priorita? Zabudnite. Prázdny profil či málo fanúšikov síce nevyzerá dobre ani dôveryhodne, no ak chcete využívať FB profil efektívne, každý neaktívny fanúšik je pre vás v podstate zbytočný. Vďaka platenej reklame je však možné cez Facebook osloviť aj ľudí, ktorí nie sú vašimi fanúšikmi.

Facebook má na Slovensku stále najväčšiu silu zo všetkých sociálnych sietí  a výborné možnosti cielenia. Vo viacerých segmentoch ešte lepšie ako Google Ads, či iné možnosti online reklamy. Prečo to nevyužiť?

Pokojne sa môže stať, že Facebook ukáže váš posledný príspevok len 10% fanúšikov. V tejto fáze nastáva čas podporiť ho platenou reklamou. Ak chcete osloviť nové tváre, je reklama takmer nevyhnutná. Aby nebola drahá, potrebujete mať aj kvalitný obsah. Vieme vám pomôcť aj s ním. Navrhneme a vypracujeme vám ročný plán príspevkov, ktoré budú oslovovať vaše publikum.

Ukážeme vám, ako nájsť ideálny prienik medzi kvalitným obsahom a reklamou

Je pravda, že Facebook je kanál, ktorý potrebuje pre úspech individuálny prístup. Nie je to však extrémne prácne, ani finančne nedosiahnuteľné. Ak si uvedomíte, že Facebook nie je kanál primárne určený na predaj, viete voliť správnu stratégiu.

Pochybujete? Ujasnite si svoj prístup s odborníkmi, zvoľte vhodnú grafiku, obsah a dobre cieľte reklamu. Predtým si zodpovedzte dve otázky.
Má zmysel platiť reklamu bez kvalitného obsahu? (Je to drahé a neefektívne.) Má zmysel mať dobrý obsah bez reklamy? (Tiež je to neefektívne, pretože sa obsah nedostane k cieľovej skupine. Tak načo tvorbe takého obsahu venovať čas?)

Úspech na sociálnych sieťach je len na pohľad veľká veda... Zasvätíme vás do jej pravidiel a uvidíte, že veľká je naozaj len na prvý pohľad.

Reklama na FB je nielen pre e-shopy

Za takmer 20 rokov svojej existencie prešiel Facebook mnohými zmenami a vylepšeniami. Aj v oblasti reklamy. Dnes sa s dobrou reklamou na Facebooku viete účinne zamerať napríklad na zvýšenie návštevnosti na webe, môžete zvýšiť perspektívy predaja, zvýšiť povedomie o značke alebo firme, ale aj zvyšovať lojalitu zákazníkov.

Možno nemáte k FB vzťah, možno naň len nemáte čas. V prípade, že cítite jeho možnosti prínosu a chcete ich využívať, pomôžeme vám vytvoriť reklamný účet od úplného základu, prípadne optimalizovať zabehnutý, od ktorého očakávate lepšie výsledky. Pripravíme spoločne plán, ktorým zasiahnete najviac potenciálnych zákazníkov. Nastavíme Facebook reklamu a zvolíme pre vás najvhodnejšiu formu.
Ešte niečo?

Referencie

Roman spolupracuje s našou školou už viac ako 4 roky. Externe zabezpečuje kompletný chod marketingového oddelenia, online marketing, obchodnú a marketingovú stratégiu a kontaktné centrum. Aj vďaka spolupráci máme už tretí rok po sebe  nárast študentov do bakalárskeho štúdia.

RNDr. Michal Mutňanský, riaditeľ školy

 

Paneurópska vysoká škola

Profital pro mě zpracovává od roku 2020 PPC kampaně zaměřené především na svatební fotografii. Díky této spolupráci jsou moje kampaně daleko efektivnější, než byly dříve. Za stejně vynaložené peníze díky tomu získávám více zákazníků, kteří se na můj web dostanou a focení si zabookují. Romana jako PPC specialistu můžu vřele doporučit.

Lukáš Kejni Vrábel – svatební fotograf

Svadobný fotograf Kenji Vrábel

V dnešnej záplave firiem ktoré ponúkajú PPC reklamu sme konečne našli spoľahlivého partnera ktorý čo sľúbil to splnil a to sme za 10 rokov už spolupracovali s viacerými firmami ohľadom online reklamy a podpory predaja a bohužiaľ viackrát  sme sa sklamali. Spoluprácu vrele odporúčam, sme maximálne spokojní s prístupom a  výsledkami našich PPC reklám. Ďakujeme.

Ladislav Tahotný – Maxstore

 

Najnovšie články

Čo-je-content-marketing-Profital

Čo je content marketing a ako pomáha?

Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

ako-začať-písať-blog-Profital

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

Reklama na FB alebo Reklama v Google

Reklama v Google Ads vs reklama na FB

Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

Chcete sa posunúť vpred? Kontaktujte nás.

     


     

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné