Google Ads 3

PPC reklama v obsahovej sieti, bannerová reklama a remarketing

Termín a cena kurzu

Rozsah kurzu
Jeden deň

Forma kurzu
prezenčný kurz, online živý kurz

Maximálny počet pre živé aj online kurzy 15 účastníkov.

Cena prezenčného kurzu
129 EUR s DPH

Cena živého online kurzu
99 EUR s DPH

Každý účastník obdrží certifikát o absolvovaní kurzu.

Garancia spokojnosti

Ručíme vám za maximálnu spokojnosť za poskytnuté služby. Garantujeme vám vrátenie peňazí.

Roman Hruška Profital

Lektor Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA

Remarketing, alebo opätovné oslovenie tých návštevníkov, ktorí už u vás na stránke boli, dokáže často vyriešiť to, čo reklama vo vyhľadávaní nedokáže. Reklama vo vyhľadávaní je totiž založená na hľadaní. Ak ale predávate produkt, ktorý ľudia nevyhľadávajú, podnikáte sezónne, prípadne potrebujete rýchlo navýšiť počet objednávok, nemôžete sa spoliehať, že sa k vám na web návštevníci dostanú sami, potrebujete ich aktívne oslovovať.

A to je možné vďaka bannerom a remarketingu.

Bannery nemusia byť otravné, vieme, ako ich robiť efektívne

Aj vy máte bannery zafixované ako niečo otravné a vec, ktorú ste nechceli robiť? Zmeníme váš názor. Naučíte sa ako robiť bannery tak, aby ľudí zbytočne neotravovali, boli presne cielené a aby remarketing plnil tie ciele, ktoré od neho očakávate.

Parametre kurzu Google Ads 3:

Rozsah kurzu: Jeden deň
Forma kurzu: prezenčný kurz, online živý kurz
Cena prezenčného kurzu : 149 EUR s DPH
Cena živého online kurzu: 120 EUR s DPH
Maximálny počet pre živé aj online kurzy 15 účastníkov.

Každý účastník obdrží certifikát o absolvovaní kurzu.

Čo sa naučíte?

  • Ako funguje bannerová reklama, ako ju tvoriť úspešne a aké má možnosti
  • Zistíte, čo je to PPC reklama v obsahovej sieti a aké sú jej možnosti
  • Ako vyzerá dokonalá podstránka
  • Ako efektívne cieliť vaše reklamy a kampane
  • Ako vyzerá efektívny banner, dozviete sa konkrétne tipy a triky
  • Ako urobiť reklamu tak, aby nebola otravná a plnila ciele
  • Ako vaše reklamy optimalizovať a vyhodnocovať
  • Zistíte, čo je to remarketing a ako ho využívať vo váš prospech

Pre koho je kurz určený?

Ak ste už absolvovali predchádzajúce kurzy Google Adwords 1 a 2, prípadne ovládate základy Google Ads a ste schopní samostatne vytvárať reklamné kampane vo vyhľadávaní, tento kurz je pre vás. Remarketing a bannerová reklama fungujú na odlišných princípoch ako klasické PPC kampane, ktoré už poznáte. Objavítevám ich tajomstvá a naučíte sa ich efektívne využívať vo váš prospech.

Ak si nie ste istí vašimi vedomosťami a cítite, že by ste si ich mali zopakovať či pre istotu overiť, odporúčame vám prihlásiť sa na kurzy Google Ads pre začiatočníkov a pre mierne pokročilých. (prelinky na oba kurzy)

Forma kurzu

Kurz je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti si predstavíme zásady a fungovanie bannerovej reklamy, PPC reklám v obsahovej sieti a remarketingu a v praktickej časti spoločne napasujeme nové možnosti internetovej reklamy presne pre vaše potreby.

 

O lektorovi
Ing . Roman Hruška, LL.M., MBA je špecialistom na online marketing a na obchodné a marketingové stratégie. Pôsobil ako obchodný zástupca, telefonický predajca, stále sa aktívne venuje PPC reklame a online marketingu. Rovnako Pôsobil aj vo vrcholových manažérskych pozíciách v oblasti automobilového priemyslu a v oblasti CALL CENTIER. Od roku 2012 aktívne podniká, venuje sa hlavne online marketingu, obchodnej a marketingovej konzultačnej činnosti, PPC reklame, a popri tom popri  sa venuje lektorskej činnosti. Pôsobil aj ako externý lektor spoločnosti IT LEARNING Slovakia so zameraním na Google Ads.

Aktuálne termíny

Google Ads 3 Živý online kurz 27.4.2022 Roman Hruška
Google Ads 3 Živý online kurz 25.5.2022 Roman Hruška

     


     

    Referencie

    Martin H. | 9.9.2019

    Paula H. | 24.5.2019

    Najnovšie články

    Čo-je-content-marketing-Profital

    Čo je content marketing a ako pomáha?

    Začuli ste slovné spojenie content marketing, avšak presne neviete, čo to znamená? Tento článok vám pomôže porozumieť, čo je obsahový marketing a ako vie pomôcť nielen konkurencii, ale aj vašej firme. Slovné spojenie content marketing sa nevyhne nikomu, kto čo i len pričuchne k online marketingu. Content marketing, v slovenčine obsahový marketing, je mimoriadne dôležitou …

    Čo je content marketing a ako pomáha? Čítať viac

    ako-začať-písať-blog-Profital

    5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog

    Uvažujete nad tým, že začnete písať blog? Nezúfajte, že je neskoro, a že vaša konkurencia už má blogy rozbehnuté. Na blog nikdy nie je neskoro. Ako ale začať? To sa možno pýtajú mnohí z vás. Za naštartovaním dobrého blogu sa však neskrýva žiadna mágia. Hneď na úvod by ste ale mali vedieť, že je oveľa …

    5 jednoduchých tipov, ako začať písať blog Čítať viac

    Reklama na FB alebo Reklama v Google

    Reklama v Google Ads vs reklama na FB

    Neviete, či investovať do platenej reklamy v Google Ads alebo na Facebooku? V dnešnom článku som si pre vás pripravil základné porovnanie, ktoré vám pomôže pri rozhodovaní. Ktorá reklama je lepšia pre obchod? Reklama na Facebooku nie je primárne určená na obchod. Na Facebooku trávime čas často bez konkrétneho cieľa. Aj keď hľadáme informácie, spravidla …

    Reklama v Google Ads vs reklama na FB Čítať viac

    HAPPY-SK s.r.o
    Brezová 1146/65A
    90023 Viničné